Thursday, July 18, 2013

TEST ! QUIZ ! TEST ! QUIZ ! Serabot Otak -.-

Oleh kerana aku baru lagi dalam alam blogger ni,so post2 aku pown tidak lah segempak blogger2 yang laen. Hari ni aku nak cerita skit tentang quiz dan test yang sedang aku duduki sekarang ni. Semalam waktu English Proficiency, Puan Ramona mule2 bagi exercise,dia suruh jawab kat whiteboard dpn,mula2 dia cakap dia xnak buat test semalam,tiba2 lagi sejam nak abes kelas dia ckp dia nak buat test.



Adoi serabot kepala otak. Arini pulak test Multimedia,perghhh,soalan boleh tahan susah jgk lah,ni baru test belum lagi final exam. Kalau final exam xtaw lah mcm mane pulak. Urm,esok plak dgr cite ade test utk Programming,bab Algorithm,3 hari yang malang,ape lah nasib. Doakan aku dapat jawab soalan tu dgn baik k. Thanx -.-

No comments:

Post a Comment